dinalice

Direktlänk till inlägg 28 maj 2011

Kläääär

Här kommer dagens inköp !


(Notera att det är samma shorts!)


                


Byxdress : Benetton

Shorts : Cubus

Tre tröjjor (Vit,VitOchRandig) : Cubus

Tre tröjjor (Marinblå,VitOchRosa) : H&M


Sen köpte jag strumpor ^^

Och avslutningsskor.



Dagensklädsel


  

Prickig tröjja

Svart linne

Beiga Chinos

Svarta strumpor med rosa stjärnor



Nu ska jag packa lite , Åker ju hem i morgon..

Inte så mycket positivt i det!

Har ju vant mig med Norge..

ÄLSKAR det här.

Fast det ska ju bli kul och komma hem igen.



ROCK ON BITCHES   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Haha , Tror lilla jag ska vara lite wb Hanna och också skaffa en fotoblogg! Då har jag ju nått och skriva om. + Så blir det mycket roligare för mig. För jag tar ju kort 24/7 och då är det ju bra att ha någon stans att lägga upp bilderna , Eller...


TJENA MITTMELLANBENA BLÅBÄRS LENA!   Sitter här hos Hanna ^^ Vi ska snart dansa och ta kort. VI VILL BAKA ÄPPEL PAAAAAJ Men näe..     Grymt kul som vanligt har vi!       Besök flamsarns blogg vettja! www.hannaaerikssondahlin...

^-.

Med i en tävling , Var med ni också !   http://miaakkinnunen.bloggplatsen.se/2011/05/28/5469758-tavling-vem-ar-kandisen/ ...


  Byxdress : Benetton 135 :- Kofta : Cubus 199 :-   Båda är från dagens inköp! Ni får se resten sen :)   ROCK ON BITCHES    ...

Hejsan Svejsan! Saknat mig ?   Jag lovar inte att jag ska börja blogga igen , Men jag har lovat min Maja som är utomlands att blogga tills hon kommer hem. Sen efter det vet jag inte!   Men jag sitter iallafall i Oslo ^^ Vi kom hit igår....

Ovido - Quiz & Flashcards