dinalice

Direktlänk till inlägg 16 april 2011

Mysig dag.

Av Alice Pettersson Granath Först - 16 april 2011 23:05

Gud vad mysig dag !

Började med att jag , Emil , Daniel och Dennis cyklade till folkracen tidigt på morgonen.

Även om det bara var en halvmil dit så var det lite jobbigt, För det var bara plattmark och uppförsbackar :>

Sen så på folkracen körde My Granath (min kusin) och Robin Palmqvist som debutanter.

Båda körde JÄTTE bra.

Sen så körde Tommy Granath och Pernilla Granath , Dom var också jätte bra.

Fast dom körde ju inte som debutanter :E.

Sen när det var slut så åkte jag och Marika med mormor och hämtade hunden Ida-Bell.

Sen så åkte vi hem till oss.

En stund efter det åkte jag till valla och mötte Maja där.

Vi gick på Degerfors Matchen.

Där så gick vi runt och kollade på fotboll med en GRYMT saknad Sandra Sette och en som heter Amanda.

Sen så träffade vi Hannula , Älskling , Olle , Bebbe , Hedén , Calle och Hidman *tror det var alla :s*

Så tog vi doms platser när dom gick , MOHAHA.

Sen när matchen var slut så följde jag med Sandra hem och vi hade jätte roligt.

Nu sitter jag här efter att jag och lillebror har försökt dansa lite :p..

Vi är sååå duktiga (A)


Men nu taggar jag tills imorgon då det KANSKE blir tivoli med dom här tösera : Marika , My , Tina och Sofi :D


Nu ska jag hitta på något.


 

GHAHAH . dampbild på mig -.- ..



ROCK ON BITCHES   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Haha , Tror lilla jag ska vara lite wb Hanna och också skaffa en fotoblogg! Då har jag ju nått och skriva om. + Så blir det mycket roligare för mig. För jag tar ju kort 24/7 och då är det ju bra att ha någon stans att lägga upp bilderna , Eller...


TJENA MITTMELLANBENA BLÅBÄRS LENA!   Sitter här hos Hanna ^^ Vi ska snart dansa och ta kort. VI VILL BAKA ÄPPEL PAAAAAJ Men näe..     Grymt kul som vanligt har vi!       Besök flamsarns blogg vettja! www.hannaaerikssondahlin...

Här kommer dagens inköp !   (Notera att det är samma shorts!)                      Byxdress : Benetton Shorts : Cubus Tre tröjjor (Vit,VitOchRandig) : Cubus Tre tröjjor (Marinblå,VitOchRosa) : H&M   Sen köpte jag strumpor ...

^-.

Med i en tävling , Var med ni också !   http://miaakkinnunen.bloggplatsen.se/2011/05/28/5469758-tavling-vem-ar-kandisen/ ...


  Byxdress : Benetton 135 :- Kofta : Cubus 199 :-   Båda är från dagens inköp! Ni får se resten sen :)   ROCK ON BITCHES    ...

Ovido - Quiz & Flashcards