dinalice

Direktlänk till inlägg 24 april 2011

Underbar vecka<3

Av Alice Pettersson Granath Först - 24 april 2011 00:17

Hejsan hoppsan fallerallera!

Eller vad man ska säga?


Veckan har varit UNDERBAR.

förutom helgen för då har jag TRÅKAT SÖNDER.

Men imorgon blir det att vara med älskling och några mer.

Hoppas jag :p

Men jag har inte lust att berätta om veckan , Men UNDERBAR har den varit <3


Nu ska jag prata lite med brormin! :D



 (c) på bilden och dikten. 

Vet att jag skrev lite fel på bilden men orkar inte ändra just nu..




ROCK ON BITCHES   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Haha , Tror lilla jag ska vara lite wb Hanna och också skaffa en fotoblogg! Då har jag ju nått och skriva om. + Så blir det mycket roligare för mig. För jag tar ju kort 24/7 och då är det ju bra att ha någon stans att lägga upp bilderna , Eller...


TJENA MITTMELLANBENA BLÅBÄRS LENA!   Sitter här hos Hanna ^^ Vi ska snart dansa och ta kort. VI VILL BAKA ÄPPEL PAAAAAJ Men näe..     Grymt kul som vanligt har vi!       Besök flamsarns blogg vettja! www.hannaaerikssondahlin...

Här kommer dagens inköp !   (Notera att det är samma shorts!)                      Byxdress : Benetton Shorts : Cubus Tre tröjjor (Vit,VitOchRandig) : Cubus Tre tröjjor (Marinblå,VitOchRosa) : H&M   Sen köpte jag strumpor ...

^-.

Med i en tävling , Var med ni också !   http://miaakkinnunen.bloggplatsen.se/2011/05/28/5469758-tavling-vem-ar-kandisen/ ...


  Byxdress : Benetton 135 :- Kofta : Cubus 199 :-   Båda är från dagens inköp! Ni får se resten sen :)   ROCK ON BITCHES    ...

Ovido - Quiz & Flashcards