dinalice

Direktlänk till inlägg 17 april 2011

Tack för dagen tjejer <3

Av Alice Pettersson Granath Först - 17 april 2011 22:39

Gud vad rolig dag jag har haft !

Vaknade väldigt sen , Sen typ på en gång så åkte

jag och Marika och hämtade My.

Sen åkte vi in till tivolit i Karlskoga.

Där så åkte vi virvel vinden eller vad den nu heter på en gång :E

Sen så fanns det inte så mycke mer roliga saker att åka.

Men så brukar det vara på små tivolin.

Sen så gick vi till Mc Donalds och åt lite ^^

Sen efter det så gick vi lite och då kom vi till strandbadet.

Då gick vi till näset vid strandbadet och vänta i ungefär en timme tills Morgan kom och hämta oss.


Kännde mig så duktigt för jag tappade bort mobilen :>

Trodde jag tappade den i tivolit men den låg i bilen . Haha.


Nu så sitter jag här och vill spela monopol ?!

Men det blir nog inget.

Ska nog lära Ida-Bell att kunna komma upp i soffan själv , För hon kan när hon inte orkar vänta på att man ska lyfta upp henne -.- ..


 

Blev en bild på älskling som är så dutti på limbo ^.^


ROCK ON BITCHES   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Haha , Tror lilla jag ska vara lite wb Hanna och också skaffa en fotoblogg! Då har jag ju nått och skriva om. + Så blir det mycket roligare för mig. För jag tar ju kort 24/7 och då är det ju bra att ha någon stans att lägga upp bilderna , Eller...


TJENA MITTMELLANBENA BLÅBÄRS LENA!   Sitter här hos Hanna ^^ Vi ska snart dansa och ta kort. VI VILL BAKA ÄPPEL PAAAAAJ Men näe..     Grymt kul som vanligt har vi!       Besök flamsarns blogg vettja! www.hannaaerikssondahlin...

Här kommer dagens inköp !   (Notera att det är samma shorts!)                      Byxdress : Benetton Shorts : Cubus Tre tröjjor (Vit,VitOchRandig) : Cubus Tre tröjjor (Marinblå,VitOchRosa) : H&M   Sen köpte jag strumpor ...

^-.

Med i en tävling , Var med ni också !   http://miaakkinnunen.bloggplatsen.se/2011/05/28/5469758-tavling-vem-ar-kandisen/ ...


  Byxdress : Benetton 135 :- Kofta : Cubus 199 :-   Båda är från dagens inköp! Ni får se resten sen :)   ROCK ON BITCHES    ...

Ovido - Quiz & Flashcards