dinalice

Direktlänk till inlägg 19 april 2011

Majasötnos <3

Av Alice Pettersson Granath Först - 19 april 2011 23:58

Nu sitter jag här med MajaBaja för andra kvällen i rad !

Hon glömde ta sin penicillin sa hon just nu -.- ..

HAHA

Men nu så ska vi spela monopol igen tycker jag.

Det blir sjätte gången för idag då..


Jag berättar går dagen imorgon -.- ..

Dagen :

Jag och Maja började dagen med att äta frukost och sola ^^

Sen vid halv 2 så kom älskling , Lindahl och Rasmus.

Dom skulle egentligen komma kvart i ett ..

Så när dom kom satt jag och Maja och spelade monopol på stutsmattan :D

Sen så gick vi till OKQ8 och köpte plopp , det gjorde jag och Maja iallafall.

Sen när vi kom tillbaka till Maja så spelade vi kubb och sen monopol.

När vi spelade kubb kom Hanna.

Sen drog killarna , Eller älskling och Lindahl på fotbolls träning.

Rasmus drog till sig tror jag.

Sen så dansa vi.

Sen drog Hanna.

Då spelade jag och Maja tennis.

Och så hoppade vi hopprep XD

Sen så mötte vi samma killar som förut och då drog vi till Lindahl allesammans.

Sen så var vi där till kvart över tio - halv elva.

Sen gick jag och Maja till Maja.

Då gjorde vi VÄRLDENS GRYMMASTE DANS TILL E.T

FY HELSKOTTA VAD BRA DEN ÄR.

Fast den är inte klar..

Nu ska vi lägga oss och sova ! :D

Det var våran dag i korta drag..


 

Fint fint..

GOD NATT


ROCK ON BITCHES   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Haha , Tror lilla jag ska vara lite wb Hanna och också skaffa en fotoblogg! Då har jag ju nått och skriva om. + Så blir det mycket roligare för mig. För jag tar ju kort 24/7 och då är det ju bra att ha någon stans att lägga upp bilderna , Eller...


TJENA MITTMELLANBENA BLÅBÄRS LENA!   Sitter här hos Hanna ^^ Vi ska snart dansa och ta kort. VI VILL BAKA ÄPPEL PAAAAAJ Men näe..     Grymt kul som vanligt har vi!       Besök flamsarns blogg vettja! www.hannaaerikssondahlin...

Här kommer dagens inköp !   (Notera att det är samma shorts!)                      Byxdress : Benetton Shorts : Cubus Tre tröjjor (Vit,VitOchRandig) : Cubus Tre tröjjor (Marinblå,VitOchRosa) : H&M   Sen köpte jag strumpor ...

^-.

Med i en tävling , Var med ni också !   http://miaakkinnunen.bloggplatsen.se/2011/05/28/5469758-tavling-vem-ar-kandisen/ ...


  Byxdress : Benetton 135 :- Kofta : Cubus 199 :-   Båda är från dagens inköp! Ni får se resten sen :)   ROCK ON BITCHES    ...

Ovido - Quiz & Flashcards