dinalice

Direktlänk till inlägg 24 april 2011

Dumma internet :(

Av Alice Pettersson Granath Först - 24 april 2011 15:05

ÅÅÅH , BLIR SÅ SUUR...

Jag hade skrivit värsta långa inlägget.

Men så händer det något med internet..................................


Men iallafall.

Imorse när jag vaknade så vaknade jag av en massa röster.

Då var Therese , Daniel , Ritva och Janne här :D

Sen efter en stund så skulle Therese , Daniel , Ritva , Janne och Mojje dra iväg till Jönköping , Elmia , på sina motorcyklar tror jag.

Jag älskar Daniels och Jannes motorcyklar :D:D

Fast ingen klår Mojjes harley (L)

Sen innan dom åkte så får Link för sig att springa ut på vägen direkt när en bil kommer...

SÅ HAN VAR JÄTTE NÄRA PÅ ATT BLI ÖVERKÖRD.

Katt***.......................

Så bilen som åkte stannade av och undrade om hon hade kört över kattn....


Sen idag har jag knappt gjort något....

Har haft jätte tråkigt.

Får väll se vad som händer sen.

Kanske finns NÅGON YNKA LITEN PLUTT som vill hitta på något.


 

En bild som togs idag..

 

 

ROCK ON BITCHES   

 

 

Om det bara finns någon som kan känna det jag känner..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Haha , Tror lilla jag ska vara lite wb Hanna och också skaffa en fotoblogg! Då har jag ju nått och skriva om. + Så blir det mycket roligare för mig. För jag tar ju kort 24/7 och då är det ju bra att ha någon stans att lägga upp bilderna , Eller...


TJENA MITTMELLANBENA BLÅBÄRS LENA!   Sitter här hos Hanna ^^ Vi ska snart dansa och ta kort. VI VILL BAKA ÄPPEL PAAAAAJ Men näe..     Grymt kul som vanligt har vi!       Besök flamsarns blogg vettja! www.hannaaerikssondahlin...

Här kommer dagens inköp !   (Notera att det är samma shorts!)                      Byxdress : Benetton Shorts : Cubus Tre tröjjor (Vit,VitOchRandig) : Cubus Tre tröjjor (Marinblå,VitOchRosa) : H&M   Sen köpte jag strumpor ...

^-.

Med i en tävling , Var med ni också !   http://miaakkinnunen.bloggplatsen.se/2011/05/28/5469758-tavling-vem-ar-kandisen/ ...


  Byxdress : Benetton 135 :- Kofta : Cubus 199 :-   Båda är från dagens inköp! Ni får se resten sen :)   ROCK ON BITCHES    ...

Ovido - Quiz & Flashcards