dinalice

Alla inlägg under december 2010

Av Alice Pettersson Granath Först - 23 december 2010 23:22

Hejsan !


Nu är det ju 20 inlägget och varje tionde inlägg så

skulle ni ju få veta 5 saker ni inte visste om mej!


1. Jag ÄLSKAR Harry Potter och Pirates of the Caribien.

2. Jag är beroende av namnet Glenn !

3. Jag är också beroende av namnet Tia Dalma och Kalypso.

4. Jag är dålig på att ljuga.

5. Jag ÄLSKAR chinos ^^





PUSS

Av Alice Pettersson Granath Först - 23 december 2010 23:20

Hejsan !


Jag är så glad och ska försöka sova nu.

För att om 40 minuter är det JulAfton.

Fast jag fick inte öppna något paket då ..

Hihi.



PUSS

Av Alice Pettersson Granath Först - 22 december 2010 22:54

Hejsan !


Idag har man varit i Örebro med Hanna och Maja.

Vart Örebro istället för Kristinehamn.

Men var lite läskigt att Kalle Anka och Mimmi Pigg var där ?! 

Jaja.

Nu kommer lite bilder på sakerna!


    

Tröjan.

  

Suddig bild på örhängerna.

----------------------------------

OCH NU

favoriten från dagen.


  

ERKÄNN SNYGGA ?!




PUSS

Av Alice Pettersson Granath Först - 22 december 2010 11:09

Hejsan !


Nu ska jag snart till Kristinehamn med Hanna och Maja.

Vi ska julhandla.

Och jag kan inte sluta skratta ?!

Knäppt..


Jul showen iallafall gick inte så bra enligt mig.

Den var inte så rolig.



PUSSSSSSS

HHEHEHEHEHEHHEHE

Av Alice Pettersson Granath Först - 21 december 2010 17:45

Hejsan !


Nu sitter man här med Klara-Lisa , Hanna och Kevin !

Vi har typ dyng kul och försöker få Kevin att sjunga.

Men han SKA göra det i morgon på JulShowen.

Eller sjunga , Rappa rättare sagt.

Hihi , Nu pratar vi om att Klara-Lisas låtsas flygning x3


PUSS

Av Alice Pettersson Granath Först - 20 december 2010 20:14

Hejsan !


Nu ska jag äntligen ha riktigt kul på länge och spela KINECT med underbara

bror Jesper.

Fast jag är verkligen en dålig förlorare ..

Jaja , Huhu.


PUSS




Hatar dej din äckelbitch


vtf , not anymore.

Av Alice Pettersson Granath Först - 20 december 2010 07:13

Hejsan ! 


Jag har nyss duschat nu innan skolan och ska snart äta.

Känner mig extra glad idag !   

Vet inte varför.

Kan vara för att vi har avslutning / Julshow på onsdag.

Eller för att jag vill träffa mina vänner  (a)

Ja , Jag tänkte börja med dagens Sch  och Dagen sweetheart!



PUSS

Av Alice Pettersson Granath Först - 19 december 2010 20:39

Hejsan !


Eftersom min goa Hanna ''hhannaaeriksson.blogspot.com''

gjorde en sån på sin blogg på sitt hundrade inlägg blev jag också

sugen på att göra en sån.

Så vart tionde inlägg kommer en sånhär !.


5 Sanningar du inte visste om mej (L)


1.Jag har ångest.

2.Jag älskar Filip , Hanna och Maja mer än ALLT (i vänner och pojkvän sätt)

3.Jag ÄLSKAR låten Always med BonJovi.

4.Jag är stolt över mej själv att jag nästan slutat spy.

5.Jag får tvångstankar.



Jag tänkte slänga in en bild också.

  





PUSS

Ovido - Quiz & Flashcards