dinalice

Direktlänk till inlägg 16 april 2011

Halvt underbar dag <3

Okej , Måste skriva VÄLDIGT snabbt nu , Måste sova ska upp tidigt imorgon och cykla till folkracen (L)



Dagen :

Påskshow i skolan.

Var väll sådär , Gjorde bort mig rätt mycket men sånt är livet för Alice Pettersson :3..

Efter skolan vänta på bussen med Klara-Lisa , Fast hon skulle inte med bussen.

Sen så öh , Ja , Då gjorde jag väll något ? :p

Jo jusste min syster har nyss kommit hem från London.

Visar vad jag fick imorgon!

Sen mot kvällen kom Klara-Lisa.

Grymt mysigt.

Vi började kolla lite på en fail film '' Det ''.

Sen så åt vi tacos (mums)

Åh gud vad vi skratta , Dom andra undrade nog vad det var för fel  på oss..

MEN HAHA , Båten , Marie-Louise och Britt-Marie på storloppis med  Björken och Sven-Ingvar -.- ..


Sen kollade vi lite till på filmen.

Sen drog hon.

Då kollade jag klart på filmen ^^


Sen så blev jag flumm ?!

Så jag satt och gjorde '' Hej , Jag heter Bengt ''  ramsan i tjugo minuter.

''Munkar'' ramsan en lång stund.

Och Die Mauer och Kolla kolla en hyfsat lång stund -.-

Sen kom Jesper , Tina och Marika upp.

Hade jätte kul och satt och prata med dom!


Jaja , Det tror jag var dagen.

Men nu ska jag sova för att jag ska orka upp imorgon.


ROCK ON BITCHES   



 
 
Ingen bild

Klara

16 april 2011 18:50

haha fyfan det är nog fel på oss.. xd bästa kvällen asså :D ses snart PUSS <33333

Alice Pettersson Granath Först

16 april 2011 23:05

Hahaha jaa du. BÄSTA KVÄLLEN NÅGONSIN!! :D
Ses snart gumman , PUSS

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Haha , Tror lilla jag ska vara lite wb Hanna och också skaffa en fotoblogg! Då har jag ju nått och skriva om. + Så blir det mycket roligare för mig. För jag tar ju kort 24/7 och då är det ju bra att ha någon stans att lägga upp bilderna , Eller...


TJENA MITTMELLANBENA BLÅBÄRS LENA!   Sitter här hos Hanna ^^ Vi ska snart dansa och ta kort. VI VILL BAKA ÄPPEL PAAAAAJ Men näe..     Grymt kul som vanligt har vi!       Besök flamsarns blogg vettja! www.hannaaerikssondahlin...

Här kommer dagens inköp !   (Notera att det är samma shorts!)                      Byxdress : Benetton Shorts : Cubus Tre tröjjor (Vit,VitOchRandig) : Cubus Tre tröjjor (Marinblå,VitOchRosa) : H&M   Sen köpte jag strumpor ...

^-.

Med i en tävling , Var med ni också !   http://miaakkinnunen.bloggplatsen.se/2011/05/28/5469758-tavling-vem-ar-kandisen/ ...


  Byxdress : Benetton 135 :- Kofta : Cubus 199 :-   Båda är från dagens inköp! Ni får se resten sen :)   ROCK ON BITCHES    ...

Ovido - Quiz & Flashcards