dinalice

Direktlänk till inlägg 27 april 2011

Taggaaaaaa

Nu har jag inte bloggat på ett låååångt tag.

Men har inte haft tid direkt.

I måndags så var jag med älskling och Stenman.

Sen efter det så blev det skriva på uppsatsen..

Igår började skolan.

Sen efter skolan så skyndade jag och Maja hem till henne.

Sen så drog vi till Karlskoga.

Där köpte jag ett par tajts en t-shirt.

Sen så åt vi på sibylla (y'

Sen så drog jag hem och då köpte jag en vår jacka från Nelly's.


Idag så var det ju skola igen ....

Fast lite bra var det ju!

Först sov morgon.

Sen musik.

Sen matte...........

Sen mat.

Sen matte............

Sen valfritt :D

Jag läste hela den lektionen -.- ..

Sen så drog jag och Klara-Lisa ner till gatuköket!

GRYMT SKOJJIIIIIIIIIIIIT.

Sen så gick vi till scoretto där hennes mamma var.

Då frågade dom i affären om Klara-Lisa ville vara med och sjunga 3-4 låtar på Golden Times!

Hon tackade ja.

Ni borde gå dit på familje dagen då hon är där.

Hon har så himla bra röst så man ryser.

Sen så stack vi till henne en stund och efter det gick jag hem.


 


Btw , Mysigt med mer skitsnack bakom ryggen på mig!

Känner mig väldigt omtyckt måste jag säga..

Och alla orden ?

Är ni alla dagis barn eller något fortfarande -.-

HAHA , Kan inget annat än skratta :)



ROCK ON BITCHES   

 
 
Ingen bild

dinlillasyster

28 april 2011 19:11

älskar dej enormt mkt <33333333333333333333333

Alice Pettersson Granath Först

1 maj 2011 19:27

Älskar dig med

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Haha , Tror lilla jag ska vara lite wb Hanna och också skaffa en fotoblogg! Då har jag ju nått och skriva om. + Så blir det mycket roligare för mig. För jag tar ju kort 24/7 och då är det ju bra att ha någon stans att lägga upp bilderna , Eller...


TJENA MITTMELLANBENA BLÅBÄRS LENA!   Sitter här hos Hanna ^^ Vi ska snart dansa och ta kort. VI VILL BAKA ÄPPEL PAAAAAJ Men näe..     Grymt kul som vanligt har vi!       Besök flamsarns blogg vettja! www.hannaaerikssondahlin...

Här kommer dagens inköp !   (Notera att det är samma shorts!)                      Byxdress : Benetton Shorts : Cubus Tre tröjjor (Vit,VitOchRandig) : Cubus Tre tröjjor (Marinblå,VitOchRosa) : H&M   Sen köpte jag strumpor ...

^-.

Med i en tävling , Var med ni också !   http://miaakkinnunen.bloggplatsen.se/2011/05/28/5469758-tavling-vem-ar-kandisen/ ...


  Byxdress : Benetton 135 :- Kofta : Cubus 199 :-   Båda är från dagens inköp! Ni får se resten sen :)   ROCK ON BITCHES    ...

Ovido - Quiz & Flashcards