dinalice

Alla inlägg under januari 2011

Av Alice Pettersson Granath Först - 30 januari 2011 21:00

  


Ljus blåa converse !

Perfekt för våren.



Pojkvänner !

Dom finns alltid där för en - Det kanske dom flesta killarna gör -

Men pojkvänner gör det på ett speciellt sätt !

Tummen upp för dom.



Greatest 98' tröjerna från Gina Tricot !

Helt underbart snygga så man bara dör.

Dom är helt perfekta , Finns det något bättre än att känna sig så himla - öhm svårt att förklara - men när man hittar just ett klädesplagg man gillar !

Då ni , Man måste nog vara tjej för att fatta.


  

  




  



Dom morgorna när man bara inte kan få rätt på håret ..

Det är det värsta jag vet .

Man kan inte få ner virvlarna i håret .

Som tur är finns då toffsar - Fasst det funkar inte heller ibland -



Barnmisshandell.

FINNS DET NÅGOT VÄRRE ?!

Tänk er  , En liten flicka eller pojke i världen kanske i din ort ?

Sitter hemma alldeles blå slagen nu ..

Har föräldrar som kanske är alkoholmissbrukare.

Vilket hemskt liv , Så vi ska skatta oss glada och sluta klaga.


  




  

Av Alice Pettersson Granath Först - 30 januari 2011 18:59

Som ni kanske har märkt så har jag skaffat två nya kategorier !

Videos

Bilder


Videos kommer komma upp ibland!
Vi för se vad jag hittar på i dom xd


Bilder kommer mest komma när jag har fått min system kamera !

Alla möjliga sorters bilder !



Bara eftersom jag pratar med sötisen så passar det bra med en bild på han !


  





  

Av Alice Pettersson Granath Först - 30 januari 2011 12:33

YÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

JAG ÄR SUPERDUPERLUPERKUPERTUPERNUPER TAGGAD :D:D:D

FÖR VI SKA SNART NER OCH DANSA

JAG , MAJA OCH HANNA :D:D

Vi ska väll antagligen göra klart dansen till I Like That ,

och så SKA vi göra en dans till Fancy Footwork , Bananza och Shawty got moves enligt mig (y'


Nu måste jag gå och puffa upp håret xd


  

Av Alice Pettersson Granath Först - 30 januari 2011 00:34

OJOJOJ

GLÖMDE ATT FÖRRA INLÄGGET VAR TRETTIONDE :D

ALTSÅ DAGS ATT VETA NÅGRA SAKER OM MIG SOM NI INTE VISSTE ! :D


1 Jag kan ha väldiga humörsvägningar..
2 Jag älskar namnet Glenn om ni inte visste det ? :D
3 Jag har en skyddsängel som jag kände innan den personen dog ..
4 Jag älskar att rita.
5 Jag stör mig på folk som inte skriver med stor bokstav och punkt :3
6 Jag älskar ALLA sporter och sånt som man rör sig i
7 Jag har besluts ångest och tvångs tankar . 



  

En bild som väcker minnen ..

Från vänster : Jag , Hanna




  

Av Alice Pettersson Granath Först - 30 januari 2011 00:17

KAN INTE KONCENTRERA MIG PÅ FILMEEEEEEEEEN ..

Så ska sova och kolla på en annan film istället :D

Gud var jag längtar efter min system kamera :(...

Men eftersom jag har tråkigt kan jag ju länka några bloggar som jag följer :D


http://hannaaerikssondahlin.bloggplatsen.se/


http://kissies.se/


http://jesperstina.bloggplatsen.se/


http://mylifedaily.blogg.se/


http://johannawagnsson.devote.se


http://pippawikman.com/


http://idjjaa.se/




Nu får NI tipsa mig om bloggar !

Det kan vara era egna eller någon annans.



  






  







Av Alice Pettersson Granath Först - 29 januari 2011 23:25

Nu kollar jag på When in rome och har nyss kollat på Vampires suck .

Inte så värst bra har sett den förut men var tvungen ! :p


Nu tycker jag (om det är någon som läser denna blogg)

att ni kan börja kommentera mer !

Ska snart Hajpa (Y)

Då hoppas man att man får in lite mera läsare !


Men nu iallafall så ska jag fixa en skiva tills imorgon

om vi skulle dansa i halla ..

Blir nog mest låtar som man skakar röv i och några låtar från Step Up 3D .

En väldigt bra film föressten.




 

En väldigt fin bild !

Från vänster : Jag , Maja .

 

 



  

Av Alice Pettersson Granath Först - 29 januari 2011 16:56

Nu städar man och skriver ett snabbt inlägg medans pappa är och handlar !

Jag har jäääääättttteeeeeee kul .....

Eller jo när pappa är med !

Nu ska man fortsätta så inte pappa hinner komma .

Bor ungefär vi affären .



  




  

Av Alice Pettersson Granath Först - 29 januari 2011 12:46

  Nu såhär dags har jag absolut gjort ingenting förutom att redigerat bilder .......

Fast det är väldigt kul ! Det ska man inte ljuga om.

Idag blir det väll att plocka upp i mitt rum och sen sätta upp min nya hylla.

sen efter det  så ska jag antagligen nöööööööörda guitarr hero , Warriors of rock !   


Men nu ska ni få se några bilder jag har redigerat idag och igår.



 


     




  



  






  

Ovido - Quiz & Flashcards