dinalice

Alla inlägg under februari 2011

Av Alice Pettersson Granath Först - 28 februari 2011 15:19

Ska ner till valla nu , Hörs sen ^^



    

Av Alice Pettersson Granath Först - 27 februari 2011 21:25

Akejdååååå.

Då kommer mer om mig !


1. Jag har svårt att lita på folk pågrundav ett par personer.

2. Även om det inte syns och märks så är jag en rocker :3

3. Jag har en outredd blodsjukdom som heter Von Villebrand.

4. Jag är falsk i betéendet ( Asså , jag visar inte mina riktiga känslor)


Det var lite det va ? ;)




  

Av Alice Pettersson Granath Först - 27 februari 2011 16:29

Nu  sitter jag och skrattar ihjäl mig ..



  





  

Av Alice Pettersson Granath Först - 27 februari 2011 14:20

Nu ska jag snart ut och gå tror jag !

Sen ska jag till Hanna , Maja och Dennis.

Kommer bli massa kramar känner jag på mig :3


Men nu äre såhär att det är 50`de inlägget nu !

Men jag skriver några nya saker sen , Hinner inte nu..


My World Falls Down ..

AGAIN ?!





     

Av Alice Pettersson Granath Först - 26 februari 2011 23:07

O juste , Godnatt mina söta små läsare , Rekord besökare idag sen jag startade bloggen , 17 stycken xd , Okej  , Det kanske inte låter så mycket då men ._.


  


GODNATT

 

 

 

  


Av Alice Pettersson Granath Först - 26 februari 2011 22:40

Nu har jag seriöst migrän ..

BLÄ , Ska lägga mig istället snart !


Här kommer vattenbilderna jag lovade !


           

                


Okej , Dom blev inte så bra ! ._.







  


Av Alice Pettersson Granath Först - 26 februari 2011 17:30

OJ , Glömde berätta.


Kolla vilket fint besök jag fick !



     

Av Alice Pettersson Granath Först - 26 februari 2011 17:08

Wiiiii ..

Idag har jag bara ta'tt lungt ..

Kollat på massa How I Met Your Mother.

HAHAHA , Älskar när Marshall säger ''Oh Snap , You Got Another one ?''



Denna bild tog jag nyss när jag lekte med vatten !


Dom andra kommer in sen när jag redigerat dom lite , Dom blev så ljusa.




   




     

Ovido - Quiz & Flashcards