dinalice

Alla inlägg under mars 2011

Ojoj , Någon mer än jag som är förälskad i Sebastian Bach (Närhanvarung) eller ?

Grymt snygg.

Och rösten , Finns inte någon som kan sjunga bättre !

Blir inte något fel när han sjunger live.


Jaja , Han är FÖR gammal , HAHA.


Men nu ska jag snart sussa.

Imorgon har jag sovmorgon , Plus i kanten!

Fast jag måste upp tidigt och bränna skivor.

Så duktig som jag är har jag tappat bort dans skivorna.

Och dansen är imorgon.


Kärlek på'n !

 

  

Nu har jag gjort en header jag ska ha under tiden tills bloggen är klar ^^.

Den blev inte så himla bra då men men.


Nu sitter jag och lyssnar på hög musik på teven ( Använder en boxee sak )

Ska försöka hitta nått bra foto tagnings program !


   Blev en fin avslutnings bild på mig och lillebror Emil.

 

  

Ursäkta mig min små damer och herrar !

Har inte haft tid eller lust till att blogga.

Men men , Nu är det så att jag ska göra om min blogg VÄLDIGT mycket !

Det ska bli en ny header , Bakrunds bild och massa andra nya ändringar i bloggen.

Men det kommer att ta ett litet tag så ni får hålla lite utkik !


Iallfall , I helgen har jag varit hos farmor med pappa , Marika , Jimmie , Fanny , Kennie , Patricia och Katrin !

Grymt kul.

Vi firade pappa i lördags , Hehe , Han fick ett barnkalas :d

När han och Katrin åkte och kollade runt lite i haverdal fick vi en idé om att ha en ''fiskedamm'' så jag tog ett lakan , Hängde upp det , Klippte ut 6 st fiskar , Gjorde 7 stycken små påsar med olika saker i !

Allt detta gick på fem minuter tror jag ?!

Haha , Sen åt vi , Sen gjorde jag och min syster en tipspromenad.

Det var kul.

Så pappa fick ett riktigt barnkalas !


Sen idag när vi åkte hem blev det ett stopp på Grännas Polkagristillverkning.

Hihi mumsigt , Jag tog melon och hallon-rabarber , mumsigt ^^

Min syster tog melon och turkisk peppar !


Nu sitter jag här i mitt rum och ska snart ha en trevlig dejt med min kudde !


Bjuder på tre av mina favorit bilder ! ^^


       

Idag har jag varit med Filip , Isak och Hanna (A)

Vi hade jääättteee kul , Jag har inget att skriva om nu..


Så jag bjuder på en fin bild jag precis målade på paaiinntttttt.



Mina paint skills (a'



    

Nu är det så att jag har en ny minilaptop som är litte wierd ..

Så det kanske blir lite konstigt så ni vet.


Men iallafall gårdagen kommer HÄR :

Gympa , Rast , Engelska förhör , Rast , Svenska prov , Tyst läsning , Hög läsning , ben sträckare tror jag var här ? , Book Up ( Svenska sak ) , tyst läsning , Anti Mobbnings sak , MAAAAAAAAAAAAT , Sluta.

Följa med Maja hem till hennes mamma Cattiz ( Cattiz Salonger / Dans skola (y' )

Sen så hämtade Örjan oss hos Maja ( Det är Majas pappa )

Sen så när vi hade åkt förbi kyrkan så hände det en hemsk sak..


När vi åkte förbi asså , Så var det en bil och en hästtranssport som hade stannat , Hästen slutade inte sparka inne i hästtransporten.

Örjan , som är duktig om hästar och sånt , Stannade bilen och sprang ut till dom , Jag och Maja följde efter.

Ägaren till hästen hade nog panik.

Det luktade bränt och kom rök ur hästtransporten.

Dom öppnade och tog ut hästen mitt på vägen.

Hästen hade sparkat av sig benskydden och hade sparkat sig blodig på benen.

Sen så tog dom av hästen '' täcket '' och han var helt svettig och hade ludd på sig.

Så dom måste ha åkt väldigt långt , Eftersom det var så varmt i transporten.


Sen ringde dom vetrinär och då åkte vi hem till Maja.


Skriver mer sen om dagen , Måste göra iordning mig.

Ska snart till Maja !


  

Favorit i repris damer och herrar !

En fin bild på mig och min älskade Maja.

 

 

En fin bild på min fina fina Hanna.

Saknar dig min lilla ängel.

  

  

Vi tre föralltid i vått och torrt.

I ur och skur.

Våra dagar som vi har missat tillsammans ska vi ta igen.

Sommaren tvåtusenelva ska ROCKA.

Alice , Maja , Hanna = Best in the whole damn world.

 

 

  

HAHAHAH , Nu sitter jag och pratar skype med Stenman , Bäääjb , Samuel, Johan och Crille / Mästerdektetiven Penfold :D


Fast jag måste verkligen plugga nu ..

Men iallafall , Nu ska ni få veta en sanning om mig.


Jag hatar VERKLIGEN sånna fjortisar som tror dom är rockare ...

INTRESSANT VA ?!


Väldigt övertrött just nu.



    

Okej , Om ni undrar om test inlägget under så har bloggplatsen inte funkat för mig -.- ..


Igår/Tisdags : Vi åkte till säfsen , UNDERBAR dag ! 

Jag åkte slalom.

Vi va där från typ tio till fyra :D

Jag åkte oftast med Hanna , Maja , Filip.

Ibland va Isak och Hidman med.


Idag : Idag är det studiedag :D:D

Jag ska vara med Isak och Björn , Vi ska äta pizza och sen glysa på skräckfilm (y'

Grymt länge sen jag kollade på skräckfilm :O


Och nu ska jag knäppa lite bilder medans jag pratar skype med Isak , Björn och Crille.


  


TESTING



  


  

Ovido - Quiz & Flashcards